جراحی زیبائی لیپوماتیک Lipomatic

لیپوماتیک چیست LIPOMATIC

جراحی زیبائی لیپوماتیک Lipomatic

لیپوماتیک چیست LIPOMATIC

لیپوماتیک چیست LIPOMATIC
بیشترین سوالات در لیپوماتیک بر این نکته متمرکز است که لیپوماتیک چیست ، عوارض لیپوماتیک چیست و همچنین اینکه برتریهای این روش نسبت به روشهای گذشته چیست . لیپوماتیک در حقیقت یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته برای تخلیه چربیهای موضعی زیر پوست می باشد. تکنولوژی بکار گرفته شده در این ابزار بقدری دقیق و فوق العاده عمل می کند که کاملا آنرا از لیپوساکشن متمایز می سازد. همچنین برتری این دستگاه بر لیزر لیپولیز هم در حین عمل برای جراح و هم در نتایج عمل برای بیمار کاملا مشهود می باشد.

لیپوماتیک Lipomatic با استفاده از امواج اینفراسونیک و ارتعاش (Vibration) و نوسان ثابت حول محوری (Nutation) سلولهای چربی را از محل اتصالات آنها به یکدیگر جدا می سازد و بدون اینکه منجر به تخریب سلولهای چربی گردد، سلولهای بافت چربی را سالم از زیر پوست با عمل ساکشن خارج می نماید. به همین دلیل از سلولهای خارج شده چربی توسط این تکنیک می توان مجددا بعنوان فیلر برای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضاء استفاده نمود. قابل ذکر است که این چربی بمراتب دارای دوام بیشتر و تورم کمتر پس از تزریق بعنوان فیلر می باشد و نسبت به چربی کشیده شده توسط ساکشن برای حجیم سازی بسیار سالمتر (Intact) است.

  • ۰
  • ۰

Image result for ‫نتایج جراحی بینی (رینوپلاستی)‬‎

 

برای دیدن نتیجه ی کامل جراحی بینی تان لازم است اندکی صبور باشید.

چراکه به دلیل وجود مقداری تورم و کبودی ناشی از عمل؛ دیدن نتایج دقیق جراحی رینوپلاستی کمی زمان بر خواهد بود.

 

در حالی که تورم اولیه در طول چند هفته کاهش می یابد، مقداری از ورم بینی ممکن است تا یک سال طول بکشد تا خط جدید بینی شما به طور کامل تصحیح شود.

تغییراتی که در اثر جراحی بینی اتفاق می افتد دائمی است و جز میزانی که در اثر تغییرات سن و سال متوجه بدن می شود؛ نتیجه ی اصلی آن دائمی و ثابت باقی می ماند.

 

داشتن یک شیوه و سبک سالم زندگی و هم چنین محفاظت از چهره در برابر نور خورشید در تمام طول سال، باعث ارتقای نتایج جراحی شما خواهد شد.

 

اگر تیغه ی بینی انحراف داشته باشد یا صرفاً از شکل بینی تان راضی نیستید، می توانید با رینوپلاستی نسبت به تغییر شکل آن اقدام کنید. حتماً می پرسید رینوپلاستی یعنی چه؟ رینوپلاستی همان عمل جراحی زیبایی پلاستیک بینی است که به اصلاح شکل بینی های گوشتی و استخوانی و… می پردازد. این اعمال جراحی که تحت بی حسی موضعی یا با بیهوشی عمومی انجام می شوند، باعث رفع ناهنجاری ها و شکل بینی می شوند.

 

 

 

فرق بینی زیبا و نا زیبا چیست؟

بینی هر فرد باید با اصول و خصوصیات صورت هر فرد متناسب باشد . بنابراین شاید بینی روی صورت یک فرد زیبا باشد ولی همان بینی روی صورت فرد دیگر زشت و نازیبا باشد . جراح با مطالعه و محاسبات روی صورت بیمار و عکسها ، داده هایی بدست می آورد و نمای خاص بدست آمده از آن داده ها را اجرا میکند .

خطرات احتمالی جراحی بینی 

 

همانطور که گفتیم تصمیم گیری در خصوص جراحی بینی یک تصمیم کاملا شخصی است و خود فرد باید به این نتیجه برسد. و عوارض و خطرات عمل را نیز بسنجد.

خطرات جراحی بینی عبارتند از:

 

     ریسک بیهوشی

     خطر عفونت

     درمان ضعیف زخم 

     تغییر در احساس پوست (بی حسی یا درد)

        تنفس دشوار

    ظاهر ناخوشایند بینی

     تغییر رنگ پوست و تورم

     احتمال جراحی ثانویه

اما تمام این ها عوارض و خطرات احتمالی جراحی می باشند. و در صورتیکه شما به جراح حاذقی مراجعه کنید خطرات را تا حد زیادی کم کرده اید. 

مراقبتهای بعد از عمل:
• پس از عمل، فرد باید در حالتی که سر بالاتر از بدن قرار گرفته، استراحت کند؛ این امر جهت کاهش خونریزی و تورم ضروری است. داشتن خونریزی خفیف و ترشحات مخاطی از بینی تا چند روز پس از عمل طبیعی است.
 
 
• بینی شما ممکن است به علت تورم یا قرار گرفتن پنبه‌هایی که حین عمل درون آن گذاشته شده است، بزرگ به نظر برسد. در اغلب موارد، پانسمان روی بینی باید به مدت یک تا هفت روز پس از عمل باقی بماند. همچنین ممکن است پزشک به منظور حفاظت از بینی از نوار آتل یا گچ (Splint or Plaster Cast) استفاده کرده باشد که معمولاً حدود یک هفته روی بینی می‌ماند.
 
 
به منظور کاهش احتمال خونریزی و تورم ممکن است پزشک از شما بخواهد که تا چند هفته پس از عمل موارد زیر را رعایت کنید:
• از انجام فعالیت‌های شدید همچون ایروبیک و آهسته دویدن خودداری کنید.
 
 
• شنا نکنید.
 
 
• فین نکنید.
 
 
• از خوردن غذاهایی که نیاز به جویدن زیاد دارند، اجتناب کنید.
 
 
• از تغییر حالت شدید چهره همچون لبخند زدن یا خندیدن خودداری نمایید.
 
 
• به آرامی مسواک بزنید طوری که لب بالایی زیاد حرکت نکند.
 
 
• لباس‌هایی بپوشید که از جلو باز می‌شوند. لباس‌های بسته را نباید از روی سر خود بکشید.
 
 
• علاوه بر این به مدت حداقل هشت هفته پس از جراحی، از قرار دادن عینک بر روی بینی اجتناب کنید.
 
 
 
• همچنین برای مدتی از قرار گرفتن بینی خود در معرض آفتاب جلوگیری کنید. اشعه خورشید ممکن است منجر به تغییر رنگ دائمی پوست روی بینی شود.
 
 
 
• شما ممکن است نیاز به شستشوی بینی با آب نمک در هر چند ساعت داشته باشید تا به این ترتیب مطمئن شوید عوارضی در بینی شما پس از عمل جراحی بینی باقی نمی ماند.
 
 
• تا دو یا سه هفته پس از عمل ممکن است تورم موقت، تغییر رنگ پلک‌ها و بی‌حسی رخ دهد. بسته‌های یخ یا کمپرس سرد می‌تواند به کاهش تورم و کبودی اطراف چشم‌ها کمک کند.
 
 
• به دلیل کُند بودن فرآیند بهبود‌ ممکن است نتیجۀ نهایی تا یک سال پس از عمل مشاهده نشود.
 
 
• بخیه هایی که اسپلینت بینی را نگه می دارند می توانند بین یک تا چند روز پس از عمل جراحی کشیده شوند. بخیه های دیگر بینی پس از مدت زمان مشخص بطور خود به خود حل (جذب) می شوند.
 
 
• شما می توانید به صورت ایمن و بی خطر به سر کار خود در طول 1 تا 2 هفته پس از عمل جراحی باز گردید. در طول دوره درمان از انجام فعالیت های شدید همچون ورزش و بلند کردن اجسام سنگین برای مدت حداقل 2 هفته پس از عمل جراحی اجتناب کنید.
 
  • ۹۶/۱۲/۰۳
  • salman ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی