جراحی زیبائی لیپوماتیک Lipomatic

لیپوماتیک چیست LIPOMATIC

جراحی زیبائی لیپوماتیک Lipomatic

لیپوماتیک چیست LIPOMATIC

لیپوماتیک چیست LIPOMATIC
بیشترین سوالات در لیپوماتیک بر این نکته متمرکز است که لیپوماتیک چیست ، عوارض لیپوماتیک چیست و همچنین اینکه برتریهای این روش نسبت به روشهای گذشته چیست . لیپوماتیک در حقیقت یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته برای تخلیه چربیهای موضعی زیر پوست می باشد. تکنولوژی بکار گرفته شده در این ابزار بقدری دقیق و فوق العاده عمل می کند که کاملا آنرا از لیپوساکشن متمایز می سازد. همچنین برتری این دستگاه بر لیزر لیپولیز هم در حین عمل برای جراح و هم در نتایج عمل برای بیمار کاملا مشهود می باشد.

لیپوماتیک Lipomatic با استفاده از امواج اینفراسونیک و ارتعاش (Vibration) و نوسان ثابت حول محوری (Nutation) سلولهای چربی را از محل اتصالات آنها به یکدیگر جدا می سازد و بدون اینکه منجر به تخریب سلولهای چربی گردد، سلولهای بافت چربی را سالم از زیر پوست با عمل ساکشن خارج می نماید. به همین دلیل از سلولهای خارج شده چربی توسط این تکنیک می توان مجددا بعنوان فیلر برای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضاء استفاده نمود. قابل ذکر است که این چربی بمراتب دارای دوام بیشتر و تورم کمتر پس از تزریق بعنوان فیلر می باشد و نسبت به چربی کشیده شده توسط ساکشن برای حجیم سازی بسیار سالمتر (Intact) است.

  • ۰
  • ۰

 

جراحی بینی در صورتیکه برای رفع مشکلات داخلی بینی انجام شود؛ نیازمند دقت و بررسی بیشتر یاست. چراکه به تنفس فرد ارتباط پیدا می کند. 

 

 

چطور جراح بینی ام را انتخاب کنم؟!

 

تصمیم گیری در خصوص انتخاب جراح بینی ؛ مهم ترین بخش جراحی است.

در این خصوص لازم است تحقیق و بررسی کافی را انجام دهید.

و اطمینان حاصل کنید که جراح مورد نظر؛ علاوه بر گذراندن دوره های علمی مورد نیاز، تجربه ی کافی و نمونه کارهای درخشانی در این زمینه دارد.

گذراندن دوره های علمی مورد نیاز و هم چنین داشتن سال ها تجربه ی مفید در خصوص جراحی زیبایی؛ منجر به نتیجه ی بهتری برای عمل بینی تان می شود.

 

یکی از اولین گام هایی که برای دستیابی به نتیجه جراحی موفق بر می دارید، آگاه بودن است.

در خصوص تمام مزایا، معایب، خطرات احتمالی و... جراحی تحقیق کنید و با آگاهی کامل دست به جراحی بزنید.

در مورد روش جراحی، امکانات محل عمل، عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران و... بررسی های لازم را انجام دهید.

 

عوارض جراحی زیبایی بینی:

بینی زینی شکل: بینی زینی شکل از نخستین عوارض جراحی نادرست بینی است. این عارضه در اثر برداشتن بیش از اندازه قوز استخوانی- یا غضروفی ( در نیمة پایینی بینی)- ایجاد می‌شود.

 

 

 

بدشکلی هشت­‌مانند:  بدشکلی هشت ­مانند در فاصله هرم استخوانی و غضروفی را از عوارض دیگر عمل جراحی بینی است . شکاف عمیق اسکلت استخوانی و غضروفی بینی در اثر برداشتن بیش از اندازه بافت‌های حمایت کننده بینی حالتی ایجاد می‌کند که در آن، بینی از روبه­ رو مانند عدد هشت به ­نظر می­رسد.

 

 

 

فرورفتگی‌های پره‌های بینی:  معمولاً این عارضه به دنبال برداشتن غضروف‌های پره‌های بینی برای جمع کردن نوک بینی روی می دهد.

 

 

 

پره وسطی تو کشیده شده بینی: در حالت طبیعی از نظر معیارهای زیبایی بینی، در نمای نیمرخ، پره وسطی بینی باید خود را در ورای پره‌های جانبی بینی نشان دهد. در صورت برداشتن غضروف‌های تیغه میانی، این پره به داخل بینی کشیده می شود. این حالت، نمودی غیرطبیعی از نیمرخ بینی به دست می دهد.

 

 

 

برداشته شدن پوست پره‌های بینی: در مواردی که قسمت زیادی از پره‌های بینی برداشته شود، به دلیل صاف شدن چین بین بینی و صورت، امکان دارد اثر بخیه‌ها بر روی پوست صورت نمایان شود،تنگی بیش از اندازه سوراخ‌های بینی موجب مشکلات تنفسی از راه بینی نیز خواهد شد.

 

 

 

بالا رفتن بیش از اندازه نوک بینی و بینی خوکی: برداشتن بیش از اندازه بافت‌های غضروفی و پوست قسمت پایینی بینی، امکان دارد موجب بالا رفتن بیش از حد نوک بینی و در نتیجه، نمای بینی خوکی شکل ‌شود.

 

 

 

باریک شدن بیش از حد نوک بینی: نوک بینی از نظر اصول زیبایی، پهنایی متناسب با قسمت‌های بالایی دارد. در صورت باریک شدن بیش از حد نوک بینی، تناسب بین دو بخش بالایی و پایینی بینی و نیز پره ها به هم می­خورد و بخش بالایی و پره ها پهن­تر به نظر می‌رسند. معمولاً چنین حالتی مشکلات تنفسی را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

 

 

گشاد شدن مویرگ‌های روی پوست بینی: ممکن است مویرگ­های روی پوست بینی، هم در بخش بالایی بینی و هم در قسمت نوک بینی گشاد شوند، در این حالت مویرگ‌های زیادی بر روی پوست نوک بینی نمایان می‌شوند.

 

 

 

از دست دادن پوست نوک بینی: از دست دادن پوست نوک بینی را از تأسف بارترین عارضه‌های جراحی پلاستیک بینی است. 

 
  • ۹۶/۱۲/۰۴
  • salman ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی